ChipMunks ! ^^

Thursday, December 16, 2010

kau!kau!dan kau!

Weiiii!!time aku nk kt ko,ko lari kn?kn?hah!skunk kau mari carik aku?ehhhh!!heran la aku..time aku nk ko.,ko jual mahal kn?eh..sbb nyer ko nk suruh aku mai melutut dpn ko?!!what the fish la..!benci aq!ehh..meh sini aku nk ckp kt ko..ader ker perempuan yg mai melutut dpn kau ,then panggil-panggil nama ko..and merayu-rayu nk kapel ngan ko?wehhh!i’m not the type of person!k!!!?aku pon  ader maruah diri jgk!ko  tk der ke?bkn manusia la tuh.. kn? ;)kau ingt kau tuh ramai la peminat?aku sesekali mai terpikir jgk mcm mner la aku boleh suker kt ko?herann aku.tp naseb baek la aku cpt sedar.dhla,,maser susah ko carik aku,n then maser senang ko tk ingt dh kt aku.perangai syaitan ape yg melekat kt diri kau tuh?yg pyh nk tanggal2 kat diri kau tuh?kau jahat ka?smpai pyh nk basuh perangai mcm tuh?tk boleh ubh ka?weehhh!!!manusia boleh berubah la..ko jer  yg tk nk usaha utk ubh diri ko!dah la..kn aku pernah ckp kt engkau,time kau nk aku kau carik,n then bila kau tk nk aku ko buang bodoh-bodoh gituh jer.wehh!!sedehh la!!!dh la..da tk larat da nk layan perasaan sedih aku nih.cukup!!cukup!!cukup!!kau mainkan hati aku!cukup lah!sekali!cukup!!!enough!(lam bahaser inggeris) dh la dlm maser 2 hari nk pikser ko ckp yg ko ader org len n then,kau tahu tk perasaan aku yg menaruh harapan tinggi utk kao hancur lebur terburai la wehhh!sedehhh aku.,tp aku malas nk layan perasaan aku ni  je.oke.so go on!jer ngan sikap playboy kau tuh!oke?aku lgi happy kalu ko terus buat sikap playboy kau tuh!yeyy!yeyy!yeyy!ader jgk ek?manusia gini?time tk der org baru cari aku?wehh!aku pon ader org carik jgk la!hah!nah kau!amek!!!aku dh ader boyfren da.skunk?kau la yg rugi time aku suka kat ko,ko jual mhl..nk ckp nyer yg ko  ni rmai peminat kn?hahah!jgn terover koya atau khayal boleh tk?aku tk suka!!!  Oke lah..aku raser setakat nih jer coretan aku utk encik blog yg ku sayang nih.heheh.tens  to my readers blog sbb sudi bacer blog aku utk kali nih.haahah!diharapakn citer aku nih jd teladan untuk  korang oke?oke…assalamualaikum..;)

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni