ChipMunks ! ^^

Wednesday, December 29, 2010

sy ditag!~oke.oke.

err,...kalau aku mls nk tulis tk pe ke?
aku sakit bahu nih.,
tk sembuh2 lagi la lalink~
sakittttt..wehhhhhh!

oke.oke.aku tulis lahhh..hehe
ikhlass k.


1. berikan satu gelaran dan ucapan kepada pemberi award.

  *neli,ohhhh..dyer cun ma..!kn kazen aku.mesti cun samer ngan aku.haha.
  *bnyk mencarut.like me lah.haha.
   *tk hipokrit.FULLSTOP.

  2. ceritakan satu kenangan manis dan satu kenangan pahit yang pernah terjadi dalam hidup anda.

  *kenangan manis bila aku bergelak ketawa dgn kawan-kawan.manis kn?
   
  kenangan pahit-
  
  *bila gaduh ngan kawan or kwn mengumpat.k.

3. tag 3 orang rakan blogger anda.

  *ala...you ni kasi lebih la sikit.

   *the sound of giggles*(kak didi)
    *kisah farizul                 *(azil)*
    *www.intanking.blogspot.com *(kak intan)

oke.sekian,terima kasih! 
have a nice day! ;)



No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni