ChipMunks ! ^^

Thursday, January 27, 2011

♥♥ jangan pilih orang yang kita sayang , tapi pilih orang yang sayangkan kita ♥

errr..oke.
tajuk aku kt ats tuh khas utk WAWA ROSSALWA.
biler bukak kt dashboard blog,slalu nmpk dyer yg update blog.
n aku pon ape lg click la kt link blog dye tuh.
then..then..
aku tgk dye cm ader masalh CINTA ATAU HATI.kotttt.
alolahhh..kesian  la pulakk tgk.
sedehh aku membaceee nyer.
entry wawa kali nihh
mmg sedeh..
mcm raser seksa jiwa jer.
btol tk beb?
pah ko aku mikir.haiyoo!
hehehe.
sy rase sy boleh rase ape yg awk rasa
sbr yerp..
tp jgn la buad mcm tuh..
haish.
aku pulak yg bizibody..
errr..i mean aku mmg kesian ngan yer.
payah la kalu jadi mcm  tuh kt aku,
yes!sy sedehh bce blog ini punya bdk.
tertekan pon ader.
lagu lm blog dye ponnn..
ikot same ngan mood dyer.tuh yg lg sedeh tuh 
pesanan utk cik wawa kita yg shumill nehh:

*♥♥♥ jangan pilih orang yang kita sayang , tapi pilih orang yang sayangkan kita ♥♥ jangan pilih orang yang kita sayang , tapi pilih orang yang sayangkan kita ♥
hahaha.opss aku ter-PASTE 2 kali lahh.
*wawa,even kiter tk penah jumpe,n tk serapat,n tk satu skolah
sy sedeh ngan awk.
*igt tuh pesanan sy.
try as you can bebeh!insyaallah. :)

oke.bye! :)
oke nih tuan nyer. 

comel kn?
opss!dyer dh ader boyfrenn k.
:)

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni