ChipMunks ! ^^

Wednesday, February 23, 2011

eRRRRR...

oke.oke.pasal post kali ni kn,
yer!mmg aku tk belajar.mean,bukan la tk study and tk blaja kt sekolah,
tp..kn..tp..kn..
aku lebihkan online dr belajar!
oke!oke!
aku nk INSAF!
errr,betul ke nih yunie?nk insaf?
mentang-mentang la form 4,
ingat kau boleh rilekss ke?
BUKANNN!
tk der istilah HONEYMOON
bila da naik fom 4 nihh!
tak!tak!!!!
oke.
STUDY?
esk jer lahh.
tk der semangat laaaa
kihkihkih.

*BIMBANG TAKOT UMI N AYAH AKU POTONGGGGGGG*
potongg ape?
potong WIRELESSS LA.
hahaha
gila kau!
bukan kau yg gila tp aku yg GILA.
sebab tk der internet!
nauzubillahhiminazzallik
aku tk nk internet diPOTONG.
korang tolong la doakan aku.
:)







*bapak aku ckp,bil telefonn melambung naek.hahaha!
rilekkslahh naek sikit je. :)
heeeeeeeeeee!~
dah bayar dh semua tuh!





oke.bye!
assalamualaikum! :)







ps:/ aku bimbanggg dgn diri aku. :)hehehe!





No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni