ChipMunks ! ^^

Friday, February 11, 2011

rileksss dan tenang je. :)

eh,korang selamat pagi!
oke.aku admit mmg aku tk tidor lg,even jam katak yg wrna hijau aku tuh suruh aku tido
sebabnye jam tuh dh smpai pukol 3.30 pg.
cewwaah!hebat tk?
aku la PRIMADONA yg TIDO LWT.
errr..maaf yer korang bila dh mlm-mlm mcm nih,mmg aku gila-gila skit.
hahaha.
sebenarnya tk da niat pon nk update blog nih
hehehehe
dgn berbaju kelawarnya aku nih,dgn mengadap webcam ngan pkwernyer,dgn dgr lagu lm blog akunya,
haisshh!patotla aku tk mengatokk mlm nih korang nk tahu tk sebab ape?
i guess you all da tahu.cewwaah!
aku kn pakai baju KELAWAR,tuh sebab la aku tk tido lg.
korang tk kn tk tahu spesies kelawar tuh cmner?
binatang tuh kn berjaga mlm,n bertido siang,
mcm aku lahh..
eh,kelawar same la rutin hidup kita.
hebatt tk aku?sama mcm kelawar?hahaha.
hebat la,tk der manusia yg nk sama ngan binatang nih.hahahah!
 oke.AKU BORING!
hahahaha!
even pakwer dh ader dpn MATA.tp dye tk lyn aku.
sebabnya TERUJA SNGT kott men CS tuh.
dye maen ngan kyro shahmi dan muiz lala.
eh,korang knl tk dye?
klu nk knl,add dye kt fb k.hahaha


errr..rasa mcm boringg la.
hahaha
oke.meh sy tunjukkan sikit gmbr2 sy. :)

mase nih aku fom 2.2 elit tawww.hahah!


ahah!hodohh!!tersngt hodohh.biarla!tk kisah!
hahaha
mser nih aku pom 3.

now!i'm fom 4.
agak matured dan gemokk.k.
sekian.haha!
oke,korang dh tngk dh kn,transforammsi diri aku.
cuba korang perhatikan lek-lok
maser fom 2 aku krus
maser pom 3 gemok
dan fom 4 aku bertmbh gemok.hahaha
fom 5????
apkah kesudahannhyaa??
adakah hayuni yunie berjaya menyelesaikan masalh membuang lemak diseluruh badan beliau?
2012 pasti akn terjwb.nantikan........
:)



No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni