ChipMunks ! ^^

Friday, March 25, 2011

:| hahahaha. sedih.

hai.
yer.mmg saya mls utk update blog nih.
kalau dh mls.mmg tk boleh sape-sape yg menghalang.
nak-nak aku nih jenis degil
(tk masuk topik lansung kan?)
tapi tak per sekali-sekala.

hari khamis
maser PA.
cikgu bg markah PA.
wow!terujanya.aku.
dr mengantuk dah tk ngantuk sebab nk tahu markah PA.
bagus tk?
bersemangat betol murid-murid kls PA ni.
bagoslah.
aku suke.hahaha

well,as budak kls PA.mmg CEMERLANG GILA AH!
hahaha,
korang nk tahu,result aku brape?
hahahaha.

nk ke?okeh.meh saya tunjukkan bukti.
 :)





oke.anda.terkejut?
ohhh.maafkan saya.
yer,sy tahu.sy bodoh.
huuuuu~


oke bye.
slm syg dr sy,hayuni binti mazlan.
:)



2 comments:

  1. uish...jgn la kate dri gitu k
    kite semua pandai je
    cume malas tuh manyak sgt
    same je cam hana
    pasneyh study lagi
    ^_^

    ReplyDelete

Blog Ini Hak Milik Hayuni