ChipMunks ! ^^

Saturday, March 19, 2011

:) hanya mampu tersenyum

sungguh keji,apabila bergambar di tandas.
:)



hello peepss!
ya ALLAH,kejinya aku sbb tk bg salam.
ASSLAMUALAIKUM kawan-kawan.
anda sihat?
sy di sini tk berapa nk sihat lahh.
sy SAKIT.
1)sakit jiwa sebab esk sekolah
2)sakit perut

oke.mmg tk sihat kn?

sy mmg lame tk update blog nih kn?
yer,mmg sy takder mood la.
tension sama blog sy.
yer!untiil now i tensionn with my blog..(ayat kokseyy)

nk blog comel mcm dyeorg.
nak!nak!nak!

tp hmmmm..tk sempat ahh.
and mood aku utk berblogging terus hilang.
selama seminggu ibarat mcm sehari je cuti sekolah,
aku lansung tk update blog.
aku mls.
yer!aku tk der mood.

topik yg yunie akn bincang hari nih..:
KORANG PERNAH TK RASA NK BERHENTI SEKOLAH?

ahah!yer,sy admit yg sy pernah rasa mcm tuh,mcm sekarang la nih.aku benci mlm sabtu,hari sabtu.
segala-galanya hari sabtu.okeyyyyyyyyyyyy!
rasa mcm laen mcm je.rasa nk mkn orang pon ada.grrrrrrrr,tuh lahh.
tk kn nk berhenti sekolah kot?errr.hahahha

kalau berhenti kan,jadi BODOH.
WELL,itulah yg dikatakan lumrah seorang pelajar.
mmg ader perasaan mcm tuh.

moral utk diri aku sendiri:
HAYUNI,KAUTK BLEH TKDER MOOD MCM NIH.
NANTI TK DER SEMANGAT NK BELAJAR.NAK-NAK KALAU BELAJAR PA AND ADD MATH.

YEEYYY!YEYY!esok sekolahh.wihuuuuuuuuuuu~

currently mood:sedang mencari mood utk pergi ke sekolah esok.

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni