ChipMunks ! ^^

Wednesday, March 2, 2011

lame

hey!lame kan?tk update blog?
berikan sebab:
1)aku tak der bender nk tulis
2)sibuk
3)aku suka tidoo.

oke ituh sj sebab sy?
amat senangkan?
mmg.

hey!
topik ape ari nih?
*masih terkebil-kebeil nk tulis ape

....5 minit...kemudian

hahhh!topikk howwtt!
asal kalu nk berkapel asyek sama sjer?
*FIRSTLY,YUNIE NK MINTAK MAAF KALAU ENTRY NI,MENYAKITKAN HATI KORANG*
korang jgn la teraser yer,yunie yg duk tuliss nih pon TERASER jgk.hahaha!*dan sebenarnya*

entahhlahhh..
aku pon tk tahu nk describe mcm maner lg.
yer,sy tahu anda berkapel.,tetapi
sampaikan,nak masuk contest *mean speech choir pon same jgk*
haihhh.nk hidup bermati-matian ke?or sehidup semati?
hahaha.
bukan ape,yerlahh.
kn..phm2 jer lahh kan..
tak tahu lahh yunie nk explain mcm maner lagi.
*sampaikan BENDE TUHHH pon nk same jgk.*
agakk herann.

aku yg menulis ni pon TERASER JGK.
HAHAHAHA!
enrty ini diibaratkan mcm aku mengumpat kt diri aku sendiri lahh.
hahahahha.
bagossnyer sy.hahha!

okelah bye!:)


No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni