ChipMunks ! ^^

Thursday, April 7, 2011

hello.kepada semua manusia, :)

hai!hello!dan sewaktu dengannya.
okeh.mari sy nk saya bercerita tentang kehidupan saya.

ouhh.sesungguhnya hari ini mmg la amat penat.
Oppps!pembetulan,
sesungguhnya hari-hari sy penat.







sy penat sejak dr bulan 2.ouhh.tuhan saja yg tahu,
setiap hari blik pukul 5.
well,budak sekolah la katakan.

reason aku selalau blik lwt?
-latihan speech choir.
BEST.tp letih.tp sekali-sekala kn beramal utk sekolah.yerla,yerla, wakil sekolah lah katakan.
insyaallah.kitaorg menang.tolong doakan yer. :) hope for that.

oke.stat pd minggu lps,kalau weekend ticer-ticer yg mantop akan membuat latihan.
so,kalau hari sabtu tuh kan,aku tak boleh dh nk bangun lwt.
thanks teacher. :)

aku rasa minggu nih la minggu yg paling serabut,stress yg amat.
latihan speech choir,EXAM! la katakann.kann.benci exam.

bila dh mula mlm,entah la kenapa mata aku mula mengantuk.yerla,ofcozla mengatuk kan,
dh tk tidur petang and guna byk tenaga utk bertempik-tempik kt latihan speech choir.

bila mula nk study..errr.tupptuppp.mata tertutup.
tapi alhamdulillah iman aku masih kuat.aku paksa jgk supaya tk mengantuk.yeaah!saya berjaya.
dan akhirnyaaaaa...rasa terseksa tuh dh habiss dah.fuhhh~dan diakhiri dgn paper addmath td. :)

oke,so mlm ni i hajat nk online lah kan.yerla seminggu tk online.heee~
well,periksa kan.sebab tuh sy tk online. :)

oke.itu shj laporan utk hari ni. bye-bye.

ps://fuhhh~naseb baekk.berdebarrrr~la tadi.yuni,len kali jgn lok-lak k. :)

salam sayang,
hayuni   :)

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni