ChipMunks ! ^^

Saturday, April 16, 2011

kelmarin :)

helloo.helloo.
lame tk update blog nih.rugi sape tk bace smpai abes. :)
oke pasal tittle kt ats tuh kan.
yer kelmarin.

yunie pergi jenjalan ngan family.
okehh.family okey. :)

masa mlm jumaat tuh kan,
umi n bapak aku ajak aku mkn IKAN BAKARRR.wooooo.
hahahaa.
lame da mengidamm kan.,so tercapailah.
korang mesti knl kan ZUL IKAN BAKAR.alllaaa~
yg JALAN-JALAN CARI MAKAN dtg at restoran dye tuh la.

REMPAH IKAN DYE...perghh!yum!yumm!verryyy sedapppp.
smpai perot aku buncit.aku habiskan 1 ekor ikan emm agak besar la,dann bnyk lg.
umi n bapak ckp..saja-saja buat jalan2 hayuni.kesiaaann lame dh tk jalan-jalan kn.
sbb ader masalah yg tertentukan. :)

then,otw nk pi mkn tuh kan,aku laluuu lah dpn tusyen bf aku,
n otw nk blik aku msg. "bie,syg lalu dpn tusyen bie nih."
nk tahu?nk tahu?dye teross kol.hahaha.kesian bie..tk sempat nk mkn skali ngan syg.
len kali la dear. :)heeeee.

lepas tuh kan,pg esok tuh bapak n umi aku ckp
"hayunie!pergi siap2 cepat.pi mandi!"kita dh nk pergi KB nihh~wihhuu~
alangkah bahagianyer hidop.

bangun,mandi then teros siap.
otw nk pergi bpk aku singgahlah kt kedai top up.
aku pon tnyer
"pak,bbpe berenti sini?"
bapak pon jwb
"nk top-up utk awk laahh"
huuuuuuuu~INDAHKAN. :) bila ader org top-up.
tensyiiuu bapak. :)
da greatest dadd in da world.

tuupp..tuupp..
alhamdulillah sampai jgk.
destinasi pertama:mestilah KB MALL kn.
lamee giler wei!aku tk pi jalan2.mcm org jakonn pon ader.muahaha!

yerla,bila da pergi kt shopping mall tuh kn.,
mestilah membeli-belah.hahaha
korang nk tahu aper yg aku beli?
meh sy senaraikan:

*domokun purse*
*beg domokun*
*SAPU TANGAN*
*shawll*

bnyk lg lahh.hahaha.mls nk ckp.
okey sesungguhnya aku suka gile, :)
tk der sape yg tahu.
tengkiuu bapak n umi sbb sudi habis bajet anda utk sy.hahaha.
love tou till my last breathh.
umi n bapak cannot be replaced. :) ILYSM! ;)


thenn,well bila duk dlm kete kan mcm2 lah aku amek gmbooo.hahaha.
enjoylaaa. :)
pic yg ader orkid,kakak aku n abg ipar tuh,act,kita tk pergi jln2 skali dgn dye.
pergi suku-suku.dye tido at kb.kiterorg tak. :)



umi n orkid.

bpk n orkid

che yuu n orkid


hobi sy.

ilysm! :)


orkid n ibunya. :)
mase nih ayhnyer enggak ada.ayh dye pegi amek air. :)







No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni