ChipMunks ! ^^

Thursday, December 23, 2010

f.r.u.s.t. part:2





mmg hodoh~
mate bengkak~



first,aku nk cakap air mata aku tk berhenti mengalir lg kt pipi aku.

bbpe?kaw kluar ah?ohhhh..airmata.
sakit dh mater nih.tk sanggup dh.
tolonglah.
dah tak sanggup nk lalui hari ini.
hanya ALLAH S.W.T. sj yang tahu.


ya allah,kau berikanlah kekuatan semula kepada hambamu ini..
ya allah,pulihkanlah semangat yg sedih kepada hambamu ini.
sesungguhnya aku tidak sanggup lagi utk menanggung kesedihan ini.


my bapak n umi said kat aku: "hayuni,awk kene terima je keputusan tuh dgn hati terbuka nk menangis maser ni dh tk ader guna dh,result pon tk kn berubah kalu kau menangis tk berhenti 7 hari 7 mlm walausekalipon.
hayuni,result awk tuh dah oke.(oke?umi aku ckp)awk samer mcm kak amna ngan kak egie.okelah tuh.bknnyer tk der A lansung.sekarang kalau awk nk menangis baeq tk pyh.SPM sedang menanti awk.jgn lepaskan peluang nih,spm mase depan awk.so,belajar lah bersungguh-sungguh.insyaallah now,its your turn utk cemerlang dan berjaya.yg penting jgn putus asa."

a million sorry for my bapak n umi sbb tk bg kejayaan.
aku tahu dlm hati kecik dyerorg,aku tahu mereka kecewa.
sbb sedeh tngk ank tk boleh bg kejayaan kat dyer.
umi~!bapak!~ insyallah sy akan tunanikan janji tuh maser exam spm.
rasa bersalah menyelubungi diri~
maaf..maafff..maaffff..
tuh jer yg ni boleh ckp kt umi n bapak.


kepada pemulih semangat aku!~
terima kasih bnyk-bnyk sbb bg semangat sket kt yunie.
terima kasih atas dorongan dan nasihat korang.
tens,,

kepada:haniff(my sweetheart),kak intan,adeq alia.tens bnyk2.
sebab korunk pujuk yunie n yunie bleh time.
yunie nk pesan jikalau alia,haniff or kak intan yg bacer blog ni,sila post blog yunie kt fb k?
pasal frust nih.
ckp kt dyerorg sy menyepi dan deactivate fb sy.sbb mls nk tngk pasal result.
kepada encik haniff:sorry.sy terpaksa deactivate fb sy.sy harap awk fhm.awk kn buah hati sy.awk msti phm.
tenkiuu~~sekali lg.

  pengajaran buat sy:
-perlu bersyukur sbb ade lg kwn-kwn yunie yg dpt result rndh pd yuni.
-kene belajar bersungguh-sungguh
-spm!!!insyaallah,yuni boleh.aminnnn~
doakan kejayaan yunie.


kepada yg gagal mcm yunie,tkper,kita ada lg satu peluang.
dan insyaallah peluang tuh milik kita.
aminn~~
jgn sedih..
 kepada :hilmi harith,erri,lydia,jamia,n kwn-kwn aku yg tngh frust tuh.
oke.start tahun dpn kiter da tk boleh maen2 dah.fokuss!utk spm!yeah!

ribuan terima kasih kepada:
kak intan ;) sbb pulih smgt yunie



to my hubby:
u give me a lot of strength~
tenss! ilysm!





my adeq angkt.
tens deq sbb phm akak.~ ;)

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni