ChipMunks ! ^^

Wednesday, December 22, 2010

f.r.u.s.t.

frust tk terkata.
sedih.
kecewa seluruh jiwa.
rasa bodoh.
hina.
jijik dgn diri sendiri.
rasa tk adil.
malu.
menangis.

*maaf kepada kawan-kawanku di facebook.*
-sy terpaksa DEACTIVATE akaun fb sy.
-malas nk dgr pasal result.
-sakit mata dan hati.
-rasa tersisih
-rasa kepala otak sy  bodoh.
-malu dgn kawan-kawan yg lain.
*harap anda memahami saya*

kadang-kadang aku mai terfikir tuhan ni tk adil bg aku.
kenapa aku tk boleh result yg gempak mcm kwn-kwn laen?
org laen bkn maen happy jer.
aku rasa aku dh study hard and smart.
tp bkpe tk boleh.
upsr pon mcm tuh,
pmr pon mcm tuh,
spm?
tak kn mcmtuh jgk.
aku rase mcm tk bertuah dh.
tk  pernah raser dan ada kemanisan kejayaan.
kadang-kadang aku mari terpikir,tk kn aku nk jadi mcm ni slaluh?
aku rase aku da berubah jadi baeq.
tp kenapa tk boleh lg?
apa yg aku inginkan?
i can't stand my life anymore.
rasa mcm nk mati.sbb mcm dah tk der fungsi dh hidup aku,

fungsi negatif:
banyak..
-aku buat mak n ayh aku sedih 
-aku seksa diri sendiri
-aku tk boleh rasa kemanisan kejayaan.
-aku menangis dan terperap dlm bilik seberapa bnyk hari yg mungkin
-sakit kepala,mata bengkak
-makan tk ader rasa 
-tebal muka dgn kwn-kwn.
-rasa diri ni dihina dan dipandang rendah
-rasa tk ada nikmat.

bangun dr tido rasa sejuk dan tk ada lg rasa hepi.
sakit kepala datang menyerang bila,air mata kluar dgn jumlah yg byk.
orang anta mesej kat aku tnyer psl result*harrammm* aku tk reply.
maaf kepda dua makhluk itu.
sesungguhnya sy tk ada jari untuk menaip msg itu.
terima kasih harap maklum.

*frust:part one(1)*
nantikan part two (2) pula.

ya.perhatikan mata sy.
juz ignore yg len.



No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni