ChipMunks ! ^^

Wednesday, December 22, 2010

her name A.L.I.A.

budak nih aku kenal dye kt koperasi..
koperasi ek deq?btol kn?kn?
hehehe.
ni adeq aku.
dyer form 1 tahun dpn da msuk fom 2 da.
dye comel sngt..maybe aku ngan dyer ader bnyk persamaan kot.
sbb minat kiter bnyk yg samer.
kita kn cute alia?btol tk?btol tk?heheh
we're both superb cutie girl.muahaha!
yeeaaahh!
alia ni da berpunye dah ke?
emm..yg tuh aku tk tahu la..jap..jap nk tnyer dyer..
*alia,are u single?*
muahahah!oke.
tunggu la keputusan k.
biar alia yg jwb.
saper-saper yg berani kacau alia kt skul siap la..!
tk kire perempuan or laki-laki.
i will protect my adeq with carefully!muahahaha!
walaucmner pon..
aku sayang ini budakk maaaa~~ 
bagi aku dyer skema.oppss!alia?
marah ek?akak ckp yg alia ni skema orangnyer.muahaha!
newaayy alia yg terbaeq.
dyer mmg hormat kt aku as her sister.
bagus lah.bkn mcm budak-bdk laen kononnyer nk tunjuk DEBE*bahasa kampung*
alia tk mcm tuh k.?phm?
oke..
stakat ni saja yg aku boleh gtaw pasal alia.
jgn nk mintak lebih-lebih.harap maklum
syg aliaaa!~~ 
muuaaahhhhhh!~
oke.ni gmbr curi.haha.

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni