ChipMunks ! ^^

Monday, December 20, 2010

J.I.W.A.N.G.

 hai.eh....tk pe kan nk jiwang sikit-sikit mlm ni?
tk pe?kn?kn?kn?
takotla..ader human yg ckp aku gedik pulak.hahaha!
haisshh~!
tahu pon kau tuh gedik yuni.
wahai kawan2..
GEDIK KER SY?
hehehehe. ;)
peduli aper kate orang.
boleh blahhhhh lah..bebb!
hehehehe ;)
ehemm..ehemm..
TITLE: SY DAN AWK.
hebat?
hahahaha!biasa.
woii!sy syg awk!muaaahh!
sempena sy syg awk nih..
sy da edit foto di antare sy dan awk.hahaha
i heart you muhammad haniff bin mohammad. awww!~~
tuh jer la yg aku ckp aku nk jiwang.
aku jiwang simple je.len la mcm korunk.hahahaha!
oke.
jiwang punyer tajuk da abis da.
so coretan aku untuk blog ni pon da abis la jgk.hehehe
asslamualaikum kepada para pembaca blog sy.
bye! ;)
actually,pic ni aku edit kt picnik je.tp comel la.laen dr yg len. ;)

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni