ChipMunks ! ^^

Monday, December 20, 2010

sedeh..la weh..

sekitar pukul 2.18 am.
biaser la..aku ni suka mengkobek blog org,fesbuk org n bla..bla..bla.
tup..tup..tup..
aku terjumper blog yg terdetik di hati aku nih utk bace.
ya allah!~sedih..byk dugaan hidup hamba allah itu.
lam 5-7 minit..tupp,...tup..mate aku ni kluar air mater sbb aku bacer blog bdk tuh.
even,aku tk knl dye,tp aku mmg simpati ngan aper yg terjadi dkt dia.dia comel.perfect.'
tp...dugaan ngan jalan hidup dyer penuh dgn ujian.
kini,baru aku sedar,ader lg hamba allah yg lebih hidup susah dari aku.
aku bersyukur.
aku mmg simpati dan kalau aku berader di tempat dye.maybe aku akan putus asa dlm hidop.
tp perkataan yg selalu kita dgr 
ALLAH S.W.T. AKAN MENGUJI PELBAGAI DUGAAN KEPADA HAMBANYA YG TABAH DAN SABAR SHJ.
heypt.,girl..even st tk knl kamu,sy simpati ngan aper yg terjadi kt kamu.
semoga awk tabah hadapi ujian dr yg esa ini.
insyaallah.sy akan doakan,agar kamu sabar dan tabah hadapi ujian ini.
;)
assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni