ChipMunks ! ^^

Wednesday, December 29, 2010

lai..lai..lai...

asslamualaikum..
haish..
ramai la update blog!haha!so,aku pon kene update jgk lah.
tk boleh jadik nih!hahaha!
ader BLOG BEST taw.boleh taip bnyk2.hahaha!oke.encik blog aku syg kamu!sbb kt bloglah tempat sy luah perasaan taw!geram ka?suka ka?
or watever la LOL!~hahaha!

ehem..ehem..
BAHU BELAH KANAN AKU SAKIT
weii!
korang nk tahu tk sbb ape?
nk tk?
kalau korang tk nk pon,aku ttp bgtahu!
i dont care!~hahaha!
eheemm..
errkk..
bahu aku sakit sbb aku bnyk menaip kt lap top ni lah..
korang nk taw tk sbb ape?
SBB AKU GADUH NGAN ORG indonsialan!
babi la ko iNDON! 
tk sedar diri lg ek?
dh la mai menumpang kt negara aku!
lucu pon ader smalam.
hahah!entah tetibe jer aku ader semangat patriotik semalaam!
yeaaaaahh!
AKU ANK MALAYSIA YG BERDAULAT!
indon mmg sial!mai2 komen kt wall orang ngan tetibe,.
aku pon aper lg..
redahh jer la..
hahaha!
perkataan yg tk sepatutnya kuar pon aku terkuar.
ntah la minah n mamat indon tuh 
"kalian ngomong apa sihhh???"
aku nggak phm dong!~~
FUCK YOU FOREVER!~
ntah la tetiber je aku raser nk marah kt 
tok saudara aku.
errr...
mesti korang tertanya kn?kn?sbb aper kn??
errrr..mai sini...sat
sbnrnya ader sorang mk sedare aku mmg dari indonnesia,
yup!ya!ya!ya!
dia natural indon tau!~
dye pompuan 
umo dlm lingkungan...30-an kot.
ntahhlahh aku tk amek kisah ngt pasal dye
hahhahaa!
kn aku ckp aku benci indon.
ntah,la..tetiber je raser benci!
raser je..
tp mmg benci pon.hahah!
errrr..
naseb dyer tk dtg umah aku,kalau tk aku wat
MATA KULAK KEKENG dh kt dye.
errr..i mean kulak kekeng 
tuh
 *mata bulat bekeng*
hahahahh!
padahal dyer tk der wat salah paperpon ngan aku.hahah!
tp disebabkn sy terlalu emosi dan marah bout indon sial tuh
dgn raser automatiknya aku pn jd benci.hahaha!
shhhhhhhhhhhh!jgn la gitau kt org len.
bacer blog nih sudahlah.hahaha!

okelah encik bloggg..
aku raser stakat nih jer kot
yg aku boleh coretkan kt muka ko.haha!
oke,
sekian terima kasih.
muka excited,sbb gadoh ngan indonsial.haha!

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni