ChipMunks ! ^^

Tuesday, December 28, 2010

tersilap

Tersilap
Gila ke apa aku ni tersilap hari.aku ingtkn hari ni hari khamis.gila ape?mmg gila pon.
Naseb baeq aku sedar.hahaha!tu pon my umi yg ckp.
Kalau tk dlm otakku igtkn esk ari jumaat dh.haiiyyooo!
Aku pon tk tahu.mcm mner la aku nih boleh lupa.
Ooppss!mybe tk sbr kot tunggu skolah bukak.haha!
Tema 2 wait 4 me ya?
Ya..ya..ya..ya..(lagu florida)hahaha!
Addoi!hal yg kecik pon aku nk kena bgtaw korang jgk ke.
Haha!pdhl tajuk citer aku ni mmg tk penting lansong!
Opsss!aku tk igt la..
Bju skolah tk basuh lg!haiyyoo!bkn aper..hujan kn…
Hehehe(nk slah kt hujan la pulak,hahaha!pdhl empunya bdn sendiri yg salah)
Jap agi kene popp ppett..popp pett la my mum!awww!hahaha!ank degil kn.hahah!
Degil ke?aku raser aku tk degil kot.raser jer..tp mmg degil pon!!hahaha!
Hey!reader2 ku..aku nk hias blog nih!nk comel lagi lah!hahah!i jeles taw biler tngk blog korang comel.hehehe!
N skunk nih aku tngk ramai dh buad blog.hahaa!teliurrrr kot..hahah!(phm dok masuk teliurr tuh?)tkjot tk phm jer.haha!
Wehh!dgr tk?lagu kt blog aku?best kn?best kn? Jason mrazz tuh! Selain justin bieber aku pon peminat setia Jason mraz jgk la.
Tp cume berbeza JM n JB hahaha!
I heart you jb!
Err…..Jm tuh abg aku kay..jgn ngader2 nk rampas takhta aku pulak.hahah!
(koya la..mg nih yunie)
Eh..mestilah kene koya.sbb kita thu mmg tk jd mender gitu!mg phm dok?(ckp ganungg sket)
Dok pahangg staranngggg!mung nih!hahah!jadi op?jadi dh tuh.hahaha!
Ermmm..k lah encik blog aku raser stakat nih je kot sbb jari aku mls dh nk menari.hehee
Almaklumlah.
Sepuluhjarimenari kan.hehehe.hbt tk?mmg hbt pon!oke!
LAH..bye! ;)

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni