ChipMunks ! ^^

Saturday, December 25, 2010

masih lagi mengenangkan nasib yg tutttttttttttttt :c

assalamualaikum,kpd reader-reader blog sy,
emmmm.
mood masih lagi same
SEDIH. bila fikir-fikir pasal result neh,,
sy tahu,nasik dh jadi bubur kalau sy nangis pon result tuh ttp tk kn berubah
ye!sy tahu!
tp.......................
sy tk boleh trime lagi pasal keptusan result yg teruk tuh.
mmg truk la bhaii!~ =.=
i need anybody,
to advice me,
to give me strength,
to make me laugh,
etc.
pleasee..
i can't accept my bad result ..
ya allah..kuatkanlah semangat..
sbb mmg aku dh hampir-hampir putus asa sangat-sangat
tk tahulah..
aku nangis bila teringt pasal result,
aku suker bila tk ingt psl result.
aku pon mls nk lyn persaan sedeh aku ni.
smpaikn sanggup bengkakkan mata,
sakitkan kepala,
smpaikan seharian aku tk urus diri aku.
bilik tk terurus.
yerlah..diri aku  pon tk terurus masakan pula bilik aku.
bangang!~~~
benci tngk result!
aku nk bkr.
.sekian

okelah encik blog,.yg hensem.
aku raser stakat nih jer la utusan aku utk kali nih.
sbb sememangnya mood aku tngh sedeh lagi.
ermm.
aku harap2 mood aku brubah la.
tk kn nk sedeh je.
kpd para pembaca~
doakan utk sy agar sy dpt kembalikan semula mood happy sy neh.

asslamualaikum.


sedeh tk tertanggung!

.


No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni