ChipMunks ! ^^

Saturday, December 25, 2010

t.e.r.e.n.g.g.a.n.u.

pukul 10 pagi,duk atas kete..sbb baru nk mulakan perjalanan. ke kuala terengganu.
10.03 mint pagi,amek tok mi(nenek aku)kt umah dyer,utk bwk dyer pi jenjalan kt kt.
owwwhh!youu!!maser tok aku mula-mula naek ats kete,n duk kt blakng skali ngan aku,
dyer bertanya:

tok mi:ehh...skoloh mno tahun depe?
aku    :skoloh mahmud duo lah..
umi meyampuk:nk skoloh mno lgi nyo ming,skoloh tuh jer lah.
aku:terdiam membisu.

wut the helllll!!!!!!!!!!!!
nih aku mls jumper ngan org nihhh!!!!!!!!!!!!
asyek2 tnyer aku skul mner?sbb result dpt bpe?
eeiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
bencilah~!tahap cipan
lm 1 minit,aku terus korek beg aku,
utk mencari MP3.
aku sumbat kt telinga aku,
aku pasang kuat-kuat
hingga volume:30(paling kuat)
sbb aku mls nk dgr umi bapak n tok mi bincang pasal pikser!
aku raser mcm bangang je.
kesian kt eardrum aku.
rosakkk la weii!
tuli baru taw!~

tupp..tupppppppppppp.....
alhamdulillah,smpai jugk terengganu
umh ateh mak sedare aku yg cun dan putih
aku turun dgn hati yg tenang..(ehhtenang ker?berdebar aderlah)
raser mls nk mengadap muka family aku,
oppss!
corecction:
bkn mls mngadap sbb benci tp pasal result k.
harap korang phm~

tupp..tuppp...
smpai lah kt destinasi yg aku,tok mi n ateh mmg excited gilakss nk pergi.
cuba teka?kedai ape?
teka?teka?teka?
ehemmm..ehemm..
ARIANI 
(SCARF AND SHAWL)
WOWW!~
hebadddd!~
bersinar-sinar mater aku.hahaha!

aku ckp ngan umi aku:
"umi,ni nk kain tudung ariani satu,nk yg bercorak,nk wat koleksi.
satu pon tk per."
umi aku juz snyp jer.
aku pon putus asa dh la.


tuppp..tippppp!topp!!keboommm!~
umi aku ckp kt aku:
"gi lah cari tudung yg adik oyak nk bercorak nuh
aku pon jwb,jom!~
hahaha!
n then..
tersangkut la jgk!sehelai tudung yg berjenama ARIANI.!


umi aku ckp kt cashier n smbil ckp ngan aku,tok mi,n ateh.
"biarla..belanjer orang dpt resultt"
terharuuu!~~haty aku!~
aku dpt result rendah boleh lg pakai ken tudung yg mhl tuh!
aku syg umi..
syg pekat2.
aku kena bersyukur.
tuh 3a bru tuh.
kalau 8?
tk tahulah..bg ape.haish.
alahamdulillah,aku dikurniakan sorang emak yg sngt-sngt BAGUSS!la wehh!~
suker!~
weeeeeeeee~!

okelah.sekian. ;)

model tudung ariani.
hahaha!
opss!(koya)




ni la tudungnyer,comel tk?
tens umi!
i heart you!~


No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni