ChipMunks ! ^^

Tuesday, December 21, 2010

M.E.R.A.J.U.K. dan L.A.I.N. -L.A.I.N.

try bg reason sbb aper kamu merajuk?wehhh..penat la.tolonglah phm sy jgk.selagi tk ckp sbb aper awk merajuk selagi tuh sy tak tahu.boleh phm?phm?dah phm?haisshh!~malas dah nk care lps nih.da letih dah.sy pon manusia jgk.tolonglah.phm.
tk sy je kene phm awk.oke?cool k.hehehe.biaserlah.merajuk.kalau kt skulah pon kwn2 yunie pon suke jgk merajuk.its normal thing bebeh..hehehe.aku da kalis da.kalis sesangat.tk per la.tunggu dyer cool aku carik la.or dyer carik aku.i tk kesah sper yg nk cari dulu pon.ahaks.(dgn penuh gedik*)tkper lah.encik blog.sememangnyer meluangkan maser bersamer encik blog membuat sy berasa lebih tenang,cool je.semua perkare yg dipendam dan tk dilepas kt umum sumer nyer sy kongsikan kt encik blog.sy syg encik blog(dgn penuh rasa sayang)aww!~
sy raser mcm ncik blog ni org la.haishhh.(ni da taksub dgn ceriter dongeng dah ni)tp alangkah indahnya kalau ader org yg mcm cik blog nih.juz dgr n SIMPAN jer luahan hati kita?best kn?payah nk carik org mcm tuh.
ye la..blog ni kn bkn org.hadoii!yuniee.yunie..if la,blog ni tetiber muncul jadi org?mcm mner?mmg aku lah org yg pengsan!hahaha!best kn?cuba bygkan.....sejenak..oke!best kn?hahaha!kt bloglah tmpt sy senyum,marah,sedih,suka n bla..bla..aku RASER mcm blog ni separuh dari hidup aku.RASER JER la..tp tk pon.hahaha!oke..blog syg.,sy mengundur diri dulu untuk post kali nih.mlm nih la pulak.nanti yunie fikir aper pualak topik howwt yg ingin dibincangkan.hehe.saksikanlahhhhhhhh!~~~hahaha.oke.bye,.ASSALAMUALAIKUM.
actually,pic nih sj jer ltk.haha.sbb aku raser aku kurus la.(koya)haha.

No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni