ChipMunks ! ^^

Tuesday, December 28, 2010

ramai la pulak yg buad blog!~wahahaha!~baguslah.yg baru buad blog tuh.jgn lupa follo aku.

ehemm.ehemm.
asslamualaikum.
wehhhhhhhhhhhhhhh!!
aku jeles la!jelessss!jelesss!
mesti 2 makhluk tuh tahu sbb aper aku jeles.haha!
errr..
i mean 2 makhluk tuh ialah


FAZRUL AMIN A.K.A. ORANG FAMES
OR LEBIH DIKENALI RAJA ATAU BAPAKKK FACEBOOKKK!!
(aminn,jgn marah)hehe.peace no war!~ ;)

ALIA NATASHA A.K.A BUDAK SKEMA
OR LEBIH DIKENALI BUDAK KUAT UPDATE BLOG.
haha!

emmm,,i mean aku jeles ngan korang sbb follower korang
dh mencecah lebeh dari aku,
haishh!
tk boleh jadik nih!
stop2 r org follow you all.
biar dyerorg follow aku pulak
aku kn SIFU.,
hahaha!gila kn kiterorg?
(err..aku raser aku jer yg gila)
hahaha!
korunk tk gila sbb follower korunk bnykkk kan,
(berkate dgn penuh raser dengki)
hahaha!
gila la kau nih yunie.jeles sbb blog!
(mmg gila pon)
neway..ader blog nih..kita boleh tahu aper yg 2 makhluk ni update,
hahaha!
siap la korunk!~
dyerorg mmg nk cari gaduh ngan aku la.hahaha!
paperpon aku syg korang la!~~
ader blog,ader fb.yeaahh!


errr...kepada alia natasha.
"eh?tahun dpn da tk online da kn?deactivate fb kn? i mean,blog pon tk upadate lah?kn?kn?
hahaha!phm2 la..aku syg kau!alia!haha!muaahh!~harap tk yg update blog.haha!err..alia apesal awl sngt hang nk deactivate fb hang?hang bru pom 2 kn?boleh jer online,tp weekend je la yunk.sure boleh tahan nafsu online adeq tuh.akak yakin..!~yeaahhh!alia.sebenarnya akak tertanya-tanya lg nih
UPSR alia boleh brape?hehe.4A 1B kn?akak dh boleh agk dh tuh!ehh!oke aper!pader akak nih.akak 2a JER DEQ.huhuhu.syg alia!

errr...ni sorang lagi..
FAZRUL AMIN.
dyer nih dh nk pindah dah..dh nk lari dr besut ni sbb nk jadi org KL.
hehehe.
tp....aku sedehh..sedehhh..sbb jauh ngan dyer.
amin*
"amin,amin still active lg kn fb kn?kn?blog pon kn?
even kita berada jauh,amin kene update blogg alwayss k.biar yunie tahu..aper yg berlaku kt KL awk tuh.hehehe.
active,blog dan fb pon jgn dilupa!!
SPM!kamu tuh beb!~ingt!maser dpn aminn tuh!tunjuk kt umi amin yg amin boleh berjaye!yeaahh!
yes 4 sure.yunie yakin amin bleh success la!
amin jgn dilupa bawak BINI kamu tuh kt kl.(camera aminlah..A.KA. bini amin)haha!

yuni  sayang korang sendat-sendat!rakan blog,rakan fb.
yeaahhh!boleh mengeratkan hubungan silaturahim.hahaa!kn?kn?
btull lahhhhhhhhh!!
i syg you all!~~~
wehh!fames korunk kt blog aku!cis!

okelah encik blog aka kekasih hati aku,
opppss!
correction:kekasih sebenar aku haniff lahh wehh!
hehehe.
(err yunie tu pon nk show ke nmer pkwer kau?)
ehhhh!of koz la.
aku syg diya!(haniff)
korang sibuk ape?hahaha!
okelahhh..
encik blogg aku raser stakat ni jer lah citer aku
kt blog nih.
6t mlm nih aku update blog pulak.
oke.
kpd yg sudi bacer blog aku..
FOLLOW2 la ek.aku nk lwn amin n alia nihh!~
hahaha!
oke bye!~ ;)
have a nice day!~~ ;)

alia. ;)


amin aka fotografer!~yeah!
puas hati?hehe, ;)

tuan blog yg baek orgnyer!
muuaahh!


syg koranggggggggggggg!~~ <3


No comments:

Post a Comment

Blog Ini Hak Milik Hayuni